Sivers IMA kommer presentera på Small Cells World Summit som äger rum i London på Intercontinental Hotel - The O2 från den 22 maj till och med den 25 maj. Sivers IMAs vd Anders Storm har blivit inbjuden av Blu Wireless att medverka som talare i deras del av seminarieriet den 22 maj med rubriken ”mmWave Wireless Technology for Backhaul, Fixed Wireless Access and 5G”.

Mer detaljer om seminariet finns på denna länk: http://www.scwsworld.com/seminar

“Det är en stor ära att vara med i detta sammanhang och presentera Sivers IMAs WiGig RFIC och våra millimetervågsprodukter och hur de bäst kan användas för Backhaul, Fixed Wireless Access och 5G. Blu Wireless är en viktigt parter för oss och jag ser fram emot detta event ”, säger Anders Storm, vd för Sivers IMA.

Sivers IMA kommer också vara på plats för möten under hela Small Cells World Summit. Kontakta oss på [email protected] för att boka ett möte.

För ytterligare information,

Vänligen kontakta

Anders Storm, VD

SIVERS IMA är en ledande Europeisk leverantör av produkter baserade på mikro- och millimetervågsteknik. Företaget är internationellt erkänt som en stabil högkvalitetsleverantör. Huvudkontoret ligger i Kista utanför Stockholm. SIVERS IMA har under lång tid utvecklat och levererat systemkomponenter som bl.a. används till radiolänkar inom mobil kommunikation, radarsensorer och testutrustningar. Sivers IMA Holding AB är listat på AktieTorget under kortnamnet SIVE. För mer information: http://siversima.com.