I samband med den föreslagna nyemissionen som pressmeddelades den 8 oktober 2015 kommer Sivers IMA hålla ett antal investerarträffar där VD Robert Ekström presenterar Bolagets plan.

Datum för investerarträffarna är:

Malmö              30 november, kvällstid

Göteborg         2 december, kvällstid

Stockholm        3 december, lunch

Mer information om tid och plats samt anmälan till träffar kommer att finnas på Aktietorgets hemsida: https://www.aktietorget.se/ATDays.aspx

Vidare kommer Bolaget att arrangera ett webinar på torsdag den 29 oktober kl. 14-15. Bolagets VD Robert Ekström samt COO Anders Storm kommer hålla i presentationen. Anmälan görs via länken https://attendee.gotowebinar.com/register/5870329234741388546.

En intervju med Robert Ekström gällande emissionen finns nu tillgänglig på http://www.aktietorget.se/QuotesInstrument.aspx?Language=1&InstrumentID=SE0003917798

För ytterligare information kontakta:
Robert Ekström, VD
E-mail: [email protected]

SIVERS IMA är en ledande Europeisk leverantör av produkter baserade på mikro- och millimetervågsteknik. Företaget är internationellt erkänt som en stabil högkvalitetsleverantör. Huvudkontoret ligger i Kista utanför Stockholm. SIVERS IMA har under lång tid utvecklat och levererat systemkomponenter som bl.a. används till radiolänkar inom mobil kommunikation, radarsensorer och testutrustningar.